Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pancrase 2004 Brave Tour Results (Ron Waterman)

Collapse
This topic is closed.
X
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Pancrase 2004 Brave Tour Results (Ron Waterman)

Friday, May 28, 2004
    Korakuen Hall(Tokyo,Japan

Friday, May 28, 2004 Doors Open; 5:30PM First Fight; 6:00PM
    Korakuen Hall(Tokyo,Japan) Live gate: 2,300-

Amateur Bout~Pancrase Gate lightweight 2x5 min rounds~
    MOTOKAZU KOBAYASHI(Hishojuku) def. MASATO ONODERA(A-3) by standing punch KO at 2R 0:08

Pro-Bout#1 ~welterweight 2x5 min rounds~
    SATORU KITAOKA(welterweight 4th ranked/PANCRASEism) def. TAKAICHI HIRAYAMA(Wajutsu Keishukai Chiba Dojo) by front choke at 2R 4:05

Pro-Bout#2 ~welterweight 2x5 min rounds~
    HIROYUKI NOZAWA(STAND) def. TAKAHITO IIDA(A-3) by 3-0-0 unanimous judges decision at full time limit

Pro-Bout#3 ~middleweight 3x5 min rounds~
    YUICHI NAKANISHI(middleweight 10th ranked/freelance) def. HIDEHIKO HASEGAWA(middleweight 7th ranked/SK Absolute) by 2-0-1 majority judges decision at full time limit

Pro-Bout#4 ~welterweight 3x5 min rounds~
    TAKUYA WADA(welterweight 7th ranked/SK Absolute) def. HIDETAKA MONMA(A-3) by 2-0-1 majority judges decision at full time limit

Main Event ~super heavyweight 3x5 min rounds~
    RON WATERMAN(super heavyweight 2nd ranked/U.S.A./Team Impact) def. KEIGO TAKAMORI(super heavyweight 3rd ranked/Pancrase MEGATON) by armlock at 1R 1:36

Pro-Bout#5 ~featherweight 2x5 min rounds~
    YOSHIRO MAEDA(PancraseInagakigumi) def. ISAMU SUGIUCHI(team ROKEN) by standing punch KO at 1R 1:32

Pro-Bout#6 ~light heavyweight 2x5 min rounds~
    KEIICHIRO YAMAMIYA(light heavyweight 8th ranked/Pancrase GRABAKA) def. KOZO URITA(Seiken Kaikan) by 3-0-0 unanimous judges decision at full time limit

Semifinal ~light heavyweight 3x5 min rounds~
    YUKI SASAKI(light heavyweight 7th ranked/Pancrase GRABAKA) def. YUKIYA NAITO(A-3) by 3-0-0 unanimous judges decision at full time limit

Main Event ~super heavyweight 3x5 min rounds~
    RON WATERMAN(super heavyweight 2nd ranked/U.S.A./Team Impact) def. KEIGO TAKAMORI(super heavyweight 3rd ranked/Pancrase MEGATON) by armlock at 1R 1:36

I already posted - delete my thread then

Comment

Old news.

Comment

Working...
      X